BARÜ Logo
BARTIN ÜNİVERSİTESİ
Matematik
  • English English
Bartın Üniversitesi
×
    • Bölüm Hakkında
    • Bölüm Başkanı Mesajı
    • Misyon ve Vizyon
    • Neden Matematik ?
    • İstihdam Olanakları
    • Bölüm Başkanı
    • Bölüm Başkan Yardımcısı
    • Akademik Personel
    • Anabilim Dalları
    • Dersler ve AKTS
    • Ders İçerikleri
    • Ders İzlenceleri
    • Bologna Bilgi Paketi-Matematik Programı
    • Dilekçeler
    • Öğretim Amaçları
    • Program Çıktıları
    • Lisans Eğitim Kataloğu
    • Yüksek Lisans Eğitim Kataloğu
    • Doktora Eğitim Kataloğu
    • Bölüm Stratejik planımız
    • Bölüm Stratejik Plan Değerlendirme Raporları/Birim Stratejik Hedef ve Gösterge İzleme ve Değerlendirme Raporları
    • Bölüm Faaliyet Raporları
    • Birim Kalite Komisyonu
    • 2025-2026 eğitim öğretim dönemi bölüm komisyon görev dağılımı
    • İş Akış Şeması
    • Anket Raporları
    • Formlar ve Belgeler (Personel)
    • Formlar ve Belgeler (Öğrenci)
    • Erasmus Değişim Programı
    • Mevlana Değişim Programı
    • Farabi Değişim Programı
    • Haftalık Ders Programları
    • Sınav Programları
    • Çift Anadal-Yandal Programı
    • Uzaktan Eğitim
    • UZEM
    • Yönetmelikler ve Yönergeler
    • Akademik Takvim
    • Önemli Bilgiler
    • Danışman Öğretim Üyeleri
    • Bölüm Birincilerimiz
    • Mezun Bilgi Sistemi
    • Mezunlarımızdan Haberler
    • İletişim
  • Bize Ulaşın

UZEM DERSLERİ HAKKINDA YARDIM REHBERLERİ


   Ortak Zorunlu Dersler için-Başlangıç Rehberi
   Ortak Zorunlu Dersler için-Sıkça Sorulan Sorular Rehberi
   Sistem Kullanım Rehberi
   Canlı Derse Giriş Rehberi
   Mobil Cihazlarda Kullanım Rehberi
   Sınavlar Hakkında
   Sınav Yeri Sorgulama

 
YARDIM VİDEOLARI

   Ortak dersler-tanıtım
   Sisteme Giriş 
   Giriş ekranı, iletişim, profil düzenleme 
   Ders aktiviteleri
   Canlı derse (sanal sınıfa) katılım, canlı ders kayıt
   Mobil cihazlarda kullanım

Not: Ortak derslere yönelik bölüm koordinatörleri listesi için tıklayınız.
Bilgilendirme afişi için TIKLAYINIZ.
(Click for information poster)